Pintura Arq. Eduardo Moreira Santos, Lx (28.08.1904 - 23.04.1992)

quarta-feira, 21 de setembro de 2022

Galiza - Aberta convocatória da XXII Ediçom do Prémio de poesia Fiz Vergara, que nom discrimina por normativa

Os poemários que se apresentem devem ser inéditos e nom premiados em outros certames. Nom será motivo de avaliaçom por parte do júri a escolha ortográfica


Agrupación Cultural Ergueitas e mais o Concello de Sárria convocam a XXII ediçom do Prémio de Poesia dedicado ao autor local Fiz Vegara Vilariño.

Os trabalhos devem apresentar-se por quadruplicado, em exemplares separados, em folhas tamanho DIN A4 e escritos por umha soa cara. O envio acompanhara-se dum envelope fechado no que conste o título e lema da obra no exterior. No interior deverá recolher-se cópia do documento de identidade da pessoa autora, com um telefone e correio de contacto. O envio deve-se fazer por correio registado a:

XXI Prémio de Poesia Fiz Vergara Vilariño

Concello de Sárria, rua Maior 14, 27600 SÁRRIA

O prazo remata o próximo dia 23 de outubro.

O prémio, único e indivisível, som 6000 € (sujeito à norma fiscal vigente). A obra premiada será da propriedade da pessoa autora, exceto a primeira ediçom, publicada por Espiral Maior. In “Portal Galego da Língua” – Galiza

Regulamento

______________________

Fiz Vergara Vilariño foi um poeta galego nado em Samos (1953) e finado aos 44 anos no mesmo lugar. Quando era um menino sofreu umha caída que lhe provocou distonia muscular. Estudou o bacharelato em Madrid, Sárria e Lugo e depois voltou para a sua aldeia, onde residiu na casa paterna e se dedicou exclusivamente à literatura. Fijo parte do colectivo Cravo Fondo.

A sua poesia tinha inicialmente um marcado carácter social, que foi derivando para um maior intimismo.


Sem comentários:

Enviar um comentário